KARRIER az mBitechnél

KARRIER az mBitechnél

KARRIER az mBitechnél

KARRIER az mBitechnél

IT Helpdesk munkatárs L2

IT Helpdesk munkatárs L2

Pozíció leírása

  • A felhasználói bejelentések fogadása, rögzítése, kategorizálása és dokumentálása JIRA ticketing rendszerben

  • A felhasználóktól érkező problémák első szintű megoldása, szükség esetén továbbítása magasabb szintre.

  • Felhasználói jogosultságok kezelése.

  • Felhasználók tájékoztatása tervezett szolgáltatásváltozásokról, üzemzavarokról.

  • Időráfordítások, események és megoldási lépések precíz dokumentálása JIRA rendszerben.

  • A munkaterülethez tartozó információk és adatok naprakészen tartása, biztonságos kezelése.

  • Kapcsolattartás partnercégekkel

  • Kooperatív részvétel belső és külső szervezeti egységekkel történő kommunikációban, megoldási folyamatokban.

  • Szükség esetén részvétel auditok előkészítésében, adatszolgáltatásban.

  • Tesztelési folyamatok támogatása.

  • Raktárkezelési feladatok.

  • Felhasználói támogatáshoz kapcsolódó egyéb feladatok ellátása.


Elvárások

  • Jogosítvány

  • Középfokú végzettség vagy informatikai területen szerzett tapasztalat

  • Alapvető IT ismeretek (jogosultságkezelés, hibabejelentések megoldása, ticketing rendszerek)

  • Precíz adminisztrációs készség, pontos dokumentációs gyakorlat

  • Jó kommunikációs készség, ügyfélközpontú gondolkodás

  • Csapatmunkára való hajlandóság és proaktív hozzáállás

  • Angol nyelvtudás előny


Amit kínálunk

  • Inspiráló szakmai környezet és fejlődési lehetőségek

  • Modern technológiai háttér

  • Támogató csapat és együttműködő munkakultúra

  • Versenyképes juttatás és rugalmas munkavégzés


Pozíció leírása

  • A felhasználói bejelentések fogadása, rögzítése, kategorizálása és dokumentálása JIRA ticketing rendszerben

  • A felhasználóktól érkező problémák első szintű megoldása, szükség esetén továbbítása magasabb szintre.

  • Felhasználói jogosultságok kezelése.

  • Felhasználók tájékoztatása tervezett szolgáltatásváltozásokról, üzemzavarokról.

  • Időráfordítások, események és megoldási lépések precíz dokumentálása JIRA rendszerben.

  • A munkaterülethez tartozó információk és adatok naprakészen tartása, biztonságos kezelése.

  • Kapcsolattartás partnercégekkel

  • Kooperatív részvétel belső és külső szervezeti egységekkel történő kommunikációban, megoldási folyamatokban.

  • Szükség esetén részvétel auditok előkészítésében, adatszolgáltatásban.

  • Tesztelési folyamatok támogatása.

  • Raktárkezelési feladatok.

  • Felhasználói támogatáshoz kapcsolódó egyéb feladatok ellátása.


Elvárások

  • Jogosítvány

  • Középfokú végzettség vagy informatikai területen szerzett tapasztalat

  • Alapvető IT ismeretek (jogosultságkezelés, hibabejelentések megoldása, ticketing rendszerek)

  • Precíz adminisztrációs készség, pontos dokumentációs gyakorlat

  • Jó kommunikációs készség, ügyfélközpontú gondolkodás

  • Csapatmunkára való hajlandóság és proaktív hozzáállás

  • Angol nyelvtudás előny


Amit kínálunk

  • Inspiráló szakmai környezet és fejlődési lehetőségek

  • Modern technológiai háttér

  • Támogató csapat és együttműködő munkakultúra

  • Versenyképes juttatás és rugalmas munkavégzés


Pozíció leírása

  • A felhasználói bejelentések fogadása, rögzítése, kategorizálása és dokumentálása JIRA ticketing rendszerben

  • A felhasználóktól érkező problémák első szintű megoldása, szükség esetén továbbítása magasabb szintre.

  • Felhasználói jogosultságok kezelése.

  • Felhasználók tájékoztatása tervezett szolgáltatásváltozásokról, üzemzavarokról.

  • Időráfordítások, események és megoldási lépések precíz dokumentálása JIRA rendszerben.

  • A munkaterülethez tartozó információk és adatok naprakészen tartása, biztonságos kezelése.

  • Kapcsolattartás partnercégekkel

  • Kooperatív részvétel belső és külső szervezeti egységekkel történő kommunikációban, megoldási folyamatokban.

  • Szükség esetén részvétel auditok előkészítésében, adatszolgáltatásban.

  • Tesztelési folyamatok támogatása.

  • Raktárkezelési feladatok.

  • Felhasználói támogatáshoz kapcsolódó egyéb feladatok ellátása.


Elvárások

  • Jogosítvány

  • Középfokú végzettség vagy informatikai területen szerzett tapasztalat

  • Alapvető IT ismeretek (jogosultságkezelés, hibabejelentések megoldása, ticketing rendszerek)

  • Precíz adminisztrációs készség, pontos dokumentációs gyakorlat

  • Jó kommunikációs készség, ügyfélközpontú gondolkodás

  • Csapatmunkára való hajlandóság és proaktív hozzáállás

  • Angol nyelvtudás előny


Amit kínálunk

  • Inspiráló szakmai környezet és fejlődési lehetőségek

  • Modern technológiai háttér

  • Támogató csapat és együttműködő munkakultúra

  • Versenyképes juttatás és rugalmas munkavégzés


Pozíció leírása

  • A felhasználói bejelentések fogadása, rögzítése, kategorizálása és dokumentálása JIRA ticketing rendszerben

  • A felhasználóktól érkező problémák első szintű megoldása, szükség esetén továbbítása magasabb szintre.

  • Felhasználói jogosultságok kezelése.

  • Felhasználók tájékoztatása tervezett szolgáltatásváltozásokról, üzemzavarokról.

  • Időráfordítások, események és megoldási lépések precíz dokumentálása JIRA rendszerben.

  • A munkaterülethez tartozó információk és adatok naprakészen tartása, biztonságos kezelése.

  • Kapcsolattartás partnercégekkel

  • Kooperatív részvétel belső és külső szervezeti egységekkel történő kommunikációban, megoldási folyamatokban.

  • Szükség esetén részvétel auditok előkészítésében, adatszolgáltatásban.

  • Tesztelési folyamatok támogatása.

  • Raktárkezelési feladatok.

  • Felhasználói támogatáshoz kapcsolódó egyéb feladatok ellátása.


Elvárások

  • Jogosítvány

  • Középfokú végzettség vagy informatikai területen szerzett tapasztalat

  • Alapvető IT ismeretek (jogosultságkezelés, hibabejelentések megoldása, ticketing rendszerek)

  • Precíz adminisztrációs készség, pontos dokumentációs gyakorlat

  • Jó kommunikációs készség, ügyfélközpontú gondolkodás

  • Csapatmunkára való hajlandóság és proaktív hozzáállás

  • Angol nyelvtudás előny


Amit kínálunk

  • Inspiráló szakmai környezet és fejlődési lehetőségek

  • Modern technológiai háttér

  • Támogató csapat és együttműködő munkakultúra

  • Versenyképes juttatás és rugalmas munkavégzés


Pozíció leírása

  • A felhasználói bejelentések fogadása, rögzítése, kategorizálása és dokumentálása JIRA ticketing rendszerben

  • A felhasználóktól érkező problémák első szintű megoldása, szükség esetén továbbítása magasabb szintre.

  • Felhasználói jogosultságok kezelése.

  • Felhasználók tájékoztatása tervezett szolgáltatásváltozásokról, üzemzavarokról.

  • Időráfordítások, események és megoldási lépések precíz dokumentálása JIRA rendszerben.

  • A munkaterülethez tartozó információk és adatok naprakészen tartása, biztonságos kezelése.

  • Kapcsolattartás partnercégekkel

  • Kooperatív részvétel belső és külső szervezeti egységekkel történő kommunikációban, megoldási folyamatokban.

  • Szükség esetén részvétel auditok előkészítésében, adatszolgáltatásban.

  • Tesztelési folyamatok támogatása.

  • Raktárkezelési feladatok.

  • Felhasználói támogatáshoz kapcsolódó egyéb feladatok ellátása.


Elvárások

  • Jogosítvány

  • Középfokú végzettség vagy informatikai területen szerzett tapasztalat

  • Alapvető IT ismeretek (jogosultságkezelés, hibabejelentések megoldása, ticketing rendszerek)

  • Precíz adminisztrációs készség, pontos dokumentációs gyakorlat

  • Jó kommunikációs készség, ügyfélközpontú gondolkodás

  • Csapatmunkára való hajlandóság és proaktív hozzáállás

  • Angol nyelvtudás előny


Amit kínálunk

  • Inspiráló szakmai környezet és fejlődési lehetőségek

  • Modern technológiai háttér

  • Támogató csapat és együttműködő munkakultúra

  • Versenyképes juttatás és rugalmas munkavégzés


JELENTKEZZ!

JELENTKEZZ!