
KARRIER az mBitechnél
KARRIER az mBitechnél

KARRIER az mBitechnél

KARRIER az mBitechnél
IT Helpdesk munkatárs L2
IT Helpdesk munkatárs L2
Pozíció leírása
A felhasználói bejelentések fogadása, rögzítése, kategorizálása és dokumentálása JIRA ticketing rendszerben
A felhasználóktól érkező problémák első szintű megoldása, szükség esetén továbbítása magasabb szintre.
Felhasználói jogosultságok kezelése.
Felhasználók tájékoztatása tervezett szolgáltatásváltozásokról, üzemzavarokról.
Időráfordítások, események és megoldási lépések precíz dokumentálása JIRA rendszerben.
A munkaterülethez tartozó információk és adatok naprakészen tartása, biztonságos kezelése.
Kapcsolattartás partnercégekkel
Kooperatív részvétel belső és külső szervezeti egységekkel történő kommunikációban, megoldási folyamatokban.
Szükség esetén részvétel auditok előkészítésében, adatszolgáltatásban.
Tesztelési folyamatok támogatása.
Raktárkezelési feladatok.
Felhasználói támogatáshoz kapcsolódó egyéb feladatok ellátása.
Elvárások
Jogosítvány
Középfokú végzettség vagy informatikai területen szerzett tapasztalat
Alapvető IT ismeretek (jogosultságkezelés, hibabejelentések megoldása, ticketing rendszerek)
Precíz adminisztrációs készség, pontos dokumentációs gyakorlat
Jó kommunikációs készség, ügyfélközpontú gondolkodás
Csapatmunkára való hajlandóság és proaktív hozzáállás
Angol nyelvtudás előny
Amit kínálunk
Inspiráló szakmai környezet és fejlődési lehetőségek
Modern technológiai háttér
Támogató csapat és együttműködő munkakultúra
Versenyképes juttatás és rugalmas munkavégzés
Pozíció leírása
A felhasználói bejelentések fogadása, rögzítése, kategorizálása és dokumentálása JIRA ticketing rendszerben
A felhasználóktól érkező problémák első szintű megoldása, szükség esetén továbbítása magasabb szintre.
Felhasználói jogosultságok kezelése.
Felhasználók tájékoztatása tervezett szolgáltatásváltozásokról, üzemzavarokról.
Időráfordítások, események és megoldási lépések precíz dokumentálása JIRA rendszerben.
A munkaterülethez tartozó információk és adatok naprakészen tartása, biztonságos kezelése.
Kapcsolattartás partnercégekkel
Kooperatív részvétel belső és külső szervezeti egységekkel történő kommunikációban, megoldási folyamatokban.
Szükség esetén részvétel auditok előkészítésében, adatszolgáltatásban.
Tesztelési folyamatok támogatása.
Raktárkezelési feladatok.
Felhasználói támogatáshoz kapcsolódó egyéb feladatok ellátása.
Elvárások
Jogosítvány
Középfokú végzettség vagy informatikai területen szerzett tapasztalat
Alapvető IT ismeretek (jogosultságkezelés, hibabejelentések megoldása, ticketing rendszerek)
Precíz adminisztrációs készség, pontos dokumentációs gyakorlat
Jó kommunikációs készség, ügyfélközpontú gondolkodás
Csapatmunkára való hajlandóság és proaktív hozzáállás
Angol nyelvtudás előny
Amit kínálunk
Inspiráló szakmai környezet és fejlődési lehetőségek
Modern technológiai háttér
Támogató csapat és együttműködő munkakultúra
Versenyképes juttatás és rugalmas munkavégzés
Pozíció leírása
A felhasználói bejelentések fogadása, rögzítése, kategorizálása és dokumentálása JIRA ticketing rendszerben
A felhasználóktól érkező problémák első szintű megoldása, szükség esetén továbbítása magasabb szintre.
Felhasználói jogosultságok kezelése.
Felhasználók tájékoztatása tervezett szolgáltatásváltozásokról, üzemzavarokról.
Időráfordítások, események és megoldási lépések precíz dokumentálása JIRA rendszerben.
A munkaterülethez tartozó információk és adatok naprakészen tartása, biztonságos kezelése.
Kapcsolattartás partnercégekkel
Kooperatív részvétel belső és külső szervezeti egységekkel történő kommunikációban, megoldási folyamatokban.
Szükség esetén részvétel auditok előkészítésében, adatszolgáltatásban.
Tesztelési folyamatok támogatása.
Raktárkezelési feladatok.
Felhasználói támogatáshoz kapcsolódó egyéb feladatok ellátása.
Elvárások
Jogosítvány
Középfokú végzettség vagy informatikai területen szerzett tapasztalat
Alapvető IT ismeretek (jogosultságkezelés, hibabejelentések megoldása, ticketing rendszerek)
Precíz adminisztrációs készség, pontos dokumentációs gyakorlat
Jó kommunikációs készség, ügyfélközpontú gondolkodás
Csapatmunkára való hajlandóság és proaktív hozzáállás
Angol nyelvtudás előny
Amit kínálunk
Inspiráló szakmai környezet és fejlődési lehetőségek
Modern technológiai háttér
Támogató csapat és együttműködő munkakultúra
Versenyképes juttatás és rugalmas munkavégzés
Pozíció leírása
A felhasználói bejelentések fogadása, rögzítése, kategorizálása és dokumentálása JIRA ticketing rendszerben
A felhasználóktól érkező problémák első szintű megoldása, szükség esetén továbbítása magasabb szintre.
Felhasználói jogosultságok kezelése.
Felhasználók tájékoztatása tervezett szolgáltatásváltozásokról, üzemzavarokról.
Időráfordítások, események és megoldási lépések precíz dokumentálása JIRA rendszerben.
A munkaterülethez tartozó információk és adatok naprakészen tartása, biztonságos kezelése.
Kapcsolattartás partnercégekkel
Kooperatív részvétel belső és külső szervezeti egységekkel történő kommunikációban, megoldási folyamatokban.
Szükség esetén részvétel auditok előkészítésében, adatszolgáltatásban.
Tesztelési folyamatok támogatása.
Raktárkezelési feladatok.
Felhasználói támogatáshoz kapcsolódó egyéb feladatok ellátása.
Elvárások
Jogosítvány
Középfokú végzettség vagy informatikai területen szerzett tapasztalat
Alapvető IT ismeretek (jogosultságkezelés, hibabejelentések megoldása, ticketing rendszerek)
Precíz adminisztrációs készség, pontos dokumentációs gyakorlat
Jó kommunikációs készség, ügyfélközpontú gondolkodás
Csapatmunkára való hajlandóság és proaktív hozzáállás
Angol nyelvtudás előny
Amit kínálunk
Inspiráló szakmai környezet és fejlődési lehetőségek
Modern technológiai háttér
Támogató csapat és együttműködő munkakultúra
Versenyképes juttatás és rugalmas munkavégzés
Pozíció leírása
A felhasználói bejelentések fogadása, rögzítése, kategorizálása és dokumentálása JIRA ticketing rendszerben
A felhasználóktól érkező problémák első szintű megoldása, szükség esetén továbbítása magasabb szintre.
Felhasználói jogosultságok kezelése.
Felhasználók tájékoztatása tervezett szolgáltatásváltozásokról, üzemzavarokról.
Időráfordítások, események és megoldási lépések precíz dokumentálása JIRA rendszerben.
A munkaterülethez tartozó információk és adatok naprakészen tartása, biztonságos kezelése.
Kapcsolattartás partnercégekkel
Kooperatív részvétel belső és külső szervezeti egységekkel történő kommunikációban, megoldási folyamatokban.
Szükség esetén részvétel auditok előkészítésében, adatszolgáltatásban.
Tesztelési folyamatok támogatása.
Raktárkezelési feladatok.
Felhasználói támogatáshoz kapcsolódó egyéb feladatok ellátása.
Elvárások
Jogosítvány
Középfokú végzettség vagy informatikai területen szerzett tapasztalat
Alapvető IT ismeretek (jogosultságkezelés, hibabejelentések megoldása, ticketing rendszerek)
Precíz adminisztrációs készség, pontos dokumentációs gyakorlat
Jó kommunikációs készség, ügyfélközpontú gondolkodás
Csapatmunkára való hajlandóság és proaktív hozzáállás
Angol nyelvtudás előny
Amit kínálunk
Inspiráló szakmai környezet és fejlődési lehetőségek
Modern technológiai háttér
Támogató csapat és együttműködő munkakultúra
Versenyképes juttatás és rugalmas munkavégzés
