
KARRIER az mBitechnél
KARRIER az mBitechnél

KARRIER az mBitechnél

KARRIER az mBitechnél
Alkalmazás támogató
Alkalmazás támogató
Alkalmazás támogató
Pozíció leírása
Az informatikai rendszerekhez kapcsolódó felhasználói támogatás, hibakezelés és oktatási tevékenység ellátása annak érdekében, hogy a végfelhasználók hatékonyan és hibamentesen tudják használni a vállalat IT rendszereit.
Folyamati- és rendszerhasználati segítség nyújtása a végfelhasználók számára
Felhasználói hibabejelentések kezelése, problémák elemzése, megoldási javaslatok kidolgozása, saját hatáskörben megoldható bejelentések megoldása
Megkeresések adminisztrációja a meghatározott rendszerekben
Hibajelenségek továbbítása megoldócsoportok felé
IT rendszerek vonatkozásában rögzítési segédletek/segédanyagok készítése új fejlesztések, termékbevezetések esetén
Javaslat tétel az oktatási programok ütemezéséről, lebonyolításáról
Oktatási anyagok és segédletek készítése és karbantartása
Új belépők képzése az érintett rendszerek vonatkozásában
Helyszíni oktatások, továbbképzések megtartása (roadshow)
Végfelhasználók számára a napi munka elvégzéséhez szükséges tudást tartalmazó dokumentáció és annak elsajátítását visszamérő kérdéssor készítése
Rendszeres riportok, statisztikák készítése a rendszerhasználatról, hibákról
Részvétel új rendszerek bevezetésében, fejlesztések támogatása üzleti és IT oldalról is
Együttműködés a fejlesztői, üzleti elemzői és üzemeltetési csapatokkal a hatékony problémamegoldás érdekében..
Elvárások
Informatikai vagy gazdasági végzettség (felsőfokú vagy középfokú releváns szakirány).
Tapasztalat ITSM rendszerek (pl. Jira, ServiceNow) használatában.
IT rendszerek működésének alapvető ismerete.
Jó problémamegoldó képesség és analitikus gondolkodás.
Kiváló kommunikációs készség, ügyfélorientált hozzáállás.
Precíz adminisztrációs gyakorlat.
Magabiztos MS Office ismeretek (különösen Excel, PowerPoint).
Előnyt jelent
Alapvető SQL vagy adatbázis-kezelési ismeretek.
Tapasztalat oktatási anyagok készítésében vagy tréningek megtartásában.
Rendszerbevezetési vagy fejlesztési projektekben szerzett tapasztalat.
Angol nyelvismeret szóban és írásban.
Amit kínálunk
Kihívást jelentő, változatos IT támogatási feladatok.
Stabil, hosszú távú munkalehetőség és szakmai fejlődés.
Rugalmas munkavégzési lehetőségek.
Támogató, együttműködő csapat és modern informatikai környezet.
Versenyképes bérezés
Pozíció leírása
Az informatikai rendszerekhez kapcsolódó felhasználói támogatás, hibakezelés és oktatási tevékenység ellátása annak érdekében, hogy a végfelhasználók hatékonyan és hibamentesen tudják használni a vállalat IT rendszereit.
Folyamati- és rendszerhasználati segítség nyújtása a végfelhasználók számára
Felhasználói hibabejelentések kezelése, problémák elemzése, megoldási javaslatok kidolgozása, saját hatáskörben megoldható bejelentések megoldása
Megkeresések adminisztrációja a meghatározott rendszerekben
Hibajelenségek továbbítása megoldócsoportok felé
IT rendszerek vonatkozásában rögzítési segédletek/segédanyagok készítése új fejlesztések, termékbevezetések esetén
Javaslat tétel az oktatási programok ütemezéséről, lebonyolításáról
Oktatási anyagok és segédletek készítése és karbantartása
Új belépők képzése az érintett rendszerek vonatkozásában
Helyszíni oktatások, továbbképzések megtartása (roadshow)
Végfelhasználók számára a napi munka elvégzéséhez szükséges tudást tartalmazó dokumentáció és annak elsajátítását visszamérő kérdéssor készítése
Rendszeres riportok, statisztikák készítése a rendszerhasználatról, hibákról
Részvétel új rendszerek bevezetésében, fejlesztések támogatása üzleti és IT oldalról is
Együttműködés a fejlesztői, üzleti elemzői és üzemeltetési csapatokkal a hatékony problémamegoldás érdekében..
Elvárások
Informatikai vagy gazdasági végzettség (felsőfokú vagy középfokú releváns szakirány).
Tapasztalat ITSM rendszerek (pl. Jira, ServiceNow) használatában.
IT rendszerek működésének alapvető ismerete.
Jó problémamegoldó képesség és analitikus gondolkodás.
Kiváló kommunikációs készség, ügyfélorientált hozzáállás.
Precíz adminisztrációs gyakorlat.
Magabiztos MS Office ismeretek (különösen Excel, PowerPoint).
Előnyt jelent
Alapvető SQL vagy adatbázis-kezelési ismeretek.
Tapasztalat oktatási anyagok készítésében vagy tréningek megtartásában.
Rendszerbevezetési vagy fejlesztési projektekben szerzett tapasztalat.
Angol nyelvismeret szóban és írásban.
Amit kínálunk
Kihívást jelentő, változatos IT támogatási feladatok.
Stabil, hosszú távú munkalehetőség és szakmai fejlődés.
Rugalmas munkavégzési lehetőségek.
Támogató, együttműködő csapat és modern informatikai környezet.
Versenyképes bérezés
Pozíció leírása
Az informatikai rendszerekhez kapcsolódó felhasználói támogatás, hibakezelés és oktatási tevékenység ellátása annak érdekében, hogy a végfelhasználók hatékonyan és hibamentesen tudják használni a vállalat IT rendszereit.
Folyamati- és rendszerhasználati segítség nyújtása a végfelhasználók számára
Felhasználói hibabejelentések kezelése, problémák elemzése, megoldási javaslatok kidolgozása, saját hatáskörben megoldható bejelentések megoldása
Megkeresések adminisztrációja a meghatározott rendszerekben
Hibajelenségek továbbítása megoldócsoportok felé
IT rendszerek vonatkozásában rögzítési segédletek/segédanyagok készítése új fejlesztések, termékbevezetések esetén
Javaslat tétel az oktatási programok ütemezéséről, lebonyolításáról
Oktatási anyagok és segédletek készítése és karbantartása
Új belépők képzése az érintett rendszerek vonatkozásában
Helyszíni oktatások, továbbképzések megtartása (roadshow)
Végfelhasználók számára a napi munka elvégzéséhez szükséges tudást tartalmazó dokumentáció és annak elsajátítását visszamérő kérdéssor készítése
Rendszeres riportok, statisztikák készítése a rendszerhasználatról, hibákról
Részvétel új rendszerek bevezetésében, fejlesztések támogatása üzleti és IT oldalról is
Együttműködés a fejlesztői, üzleti elemzői és üzemeltetési csapatokkal a hatékony problémamegoldás érdekében..
Elvárások
Informatikai vagy gazdasági végzettség (felsőfokú vagy középfokú releváns szakirány).
Tapasztalat ITSM rendszerek (pl. Jira, ServiceNow) használatában.
IT rendszerek működésének alapvető ismerete.
Jó problémamegoldó képesség és analitikus gondolkodás.
Kiváló kommunikációs készség, ügyfélorientált hozzáállás.
Precíz adminisztrációs gyakorlat.
Magabiztos MS Office ismeretek (különösen Excel, PowerPoint).
Előnyt jelent
Alapvető SQL vagy adatbázis-kezelési ismeretek.
Tapasztalat oktatási anyagok készítésében vagy tréningek megtartásában.
Rendszerbevezetési vagy fejlesztési projektekben szerzett tapasztalat.
Angol nyelvismeret szóban és írásban.
Amit kínálunk
Kihívást jelentő, változatos IT támogatási feladatok.
Stabil, hosszú távú munkalehetőség és szakmai fejlődés.
Rugalmas munkavégzési lehetőségek.
Támogató, együttműködő csapat és modern informatikai környezet.
Versenyképes bérezés
Pozíció leírása
Az informatikai rendszerekhez kapcsolódó felhasználói támogatás, hibakezelés és oktatási tevékenység ellátása annak érdekében, hogy a végfelhasználók hatékonyan és hibamentesen tudják használni a vállalat IT rendszereit.
Folyamati- és rendszerhasználati segítség nyújtása a végfelhasználók számára
Felhasználói hibabejelentések kezelése, problémák elemzése, megoldási javaslatok kidolgozása, saját hatáskörben megoldható bejelentések megoldása
Megkeresések adminisztrációja a meghatározott rendszerekben
Hibajelenségek továbbítása megoldócsoportok felé
IT rendszerek vonatkozásában rögzítési segédletek/segédanyagok készítése új fejlesztések, termékbevezetések esetén
Javaslat tétel az oktatási programok ütemezéséről, lebonyolításáról
Oktatási anyagok és segédletek készítése és karbantartása
Új belépők képzése az érintett rendszerek vonatkozásában
Helyszíni oktatások, továbbképzések megtartása (roadshow)
Végfelhasználók számára a napi munka elvégzéséhez szükséges tudást tartalmazó dokumentáció és annak elsajátítását visszamérő kérdéssor készítése
Rendszeres riportok, statisztikák készítése a rendszerhasználatról, hibákról
Részvétel új rendszerek bevezetésében, fejlesztések támogatása üzleti és IT oldalról is
Együttműködés a fejlesztői, üzleti elemzői és üzemeltetési csapatokkal a hatékony problémamegoldás érdekében..
Elvárások
Informatikai vagy gazdasági végzettség (felsőfokú vagy középfokú releváns szakirány).
Tapasztalat ITSM rendszerek (pl. Jira, ServiceNow) használatában.
IT rendszerek működésének alapvető ismerete.
Jó problémamegoldó képesség és analitikus gondolkodás.
Kiváló kommunikációs készség, ügyfélorientált hozzáállás.
Precíz adminisztrációs gyakorlat.
Magabiztos MS Office ismeretek (különösen Excel, PowerPoint).
Előnyt jelent
Alapvető SQL vagy adatbázis-kezelési ismeretek.
Tapasztalat oktatási anyagok készítésében vagy tréningek megtartásában.
Rendszerbevezetési vagy fejlesztési projektekben szerzett tapasztalat.
Angol nyelvismeret szóban és írásban.
Amit kínálunk
Kihívást jelentő, változatos IT támogatási feladatok.
Stabil, hosszú távú munkalehetőség és szakmai fejlődés.
Rugalmas munkavégzési lehetőségek.
Támogató, együttműködő csapat és modern informatikai környezet.
Versenyképes bérezés
Pozíció leírása
Az informatikai rendszerekhez kapcsolódó felhasználói támogatás, hibakezelés és oktatási tevékenység ellátása annak érdekében, hogy a végfelhasználók hatékonyan és hibamentesen tudják használni a vállalat IT rendszereit.
Folyamati- és rendszerhasználati segítség nyújtása a végfelhasználók számára
Felhasználói hibabejelentések kezelése, problémák elemzése, megoldási javaslatok kidolgozása, saját hatáskörben megoldható bejelentések megoldása
Megkeresések adminisztrációja a meghatározott rendszerekben
Hibajelenségek továbbítása megoldócsoportok felé
IT rendszerek vonatkozásában rögzítési segédletek/segédanyagok készítése új fejlesztések, termékbevezetések esetén
Javaslat tétel az oktatási programok ütemezéséről, lebonyolításáról
Oktatási anyagok és segédletek készítése és karbantartása
Új belépők képzése az érintett rendszerek vonatkozásában
Helyszíni oktatások, továbbképzések megtartása (roadshow)
Végfelhasználók számára a napi munka elvégzéséhez szükséges tudást tartalmazó dokumentáció és annak elsajátítását visszamérő kérdéssor készítése
Rendszeres riportok, statisztikák készítése a rendszerhasználatról, hibákról
Részvétel új rendszerek bevezetésében, fejlesztések támogatása üzleti és IT oldalról is
Együttműködés a fejlesztői, üzleti elemzői és üzemeltetési csapatokkal a hatékony problémamegoldás érdekében..
Elvárások
Informatikai vagy gazdasági végzettség (felsőfokú vagy középfokú releváns szakirány).
Tapasztalat ITSM rendszerek (pl. Jira, ServiceNow) használatában.
IT rendszerek működésének alapvető ismerete.
Jó problémamegoldó képesség és analitikus gondolkodás.
Kiváló kommunikációs készség, ügyfélorientált hozzáállás.
Precíz adminisztrációs gyakorlat.
Magabiztos MS Office ismeretek (különösen Excel, PowerPoint).
Előnyt jelent
Alapvető SQL vagy adatbázis-kezelési ismeretek.
Tapasztalat oktatási anyagok készítésében vagy tréningek megtartásában.
Rendszerbevezetési vagy fejlesztési projektekben szerzett tapasztalat.
Angol nyelvismeret szóban és írásban.
Amit kínálunk
Kihívást jelentő, változatos IT támogatási feladatok.
Stabil, hosszú távú munkalehetőség és szakmai fejlődés.
Rugalmas munkavégzési lehetőségek.
Támogató, együttműködő csapat és modern informatikai környezet.
Versenyképes bérezés
