KARRIER az mBitechnél

KARRIER az mBitechnél

KARRIER az mBitechnél

KARRIER az mBitechnél

Alkalmazás támogató

Alkalmazás támogató

Alkalmazás támogató

Pozíció leírása

  • Az informatikai rendszerekhez kapcsolódó felhasználói támogatás, hibakezelés és oktatási tevékenység ellátása annak érdekében, hogy a végfelhasználók hatékonyan és hibamentesen tudják használni a vállalat IT rendszereit.

  • Folyamati- és rendszerhasználati segítség nyújtása a végfelhasználók számára

  • Felhasználói hibabejelentések kezelése, problémák elemzése, megoldási javaslatok kidolgozása, saját hatáskörben megoldható bejelentések megoldása

  • Megkeresések adminisztrációja a meghatározott rendszerekben

  • Hibajelenségek továbbítása megoldócsoportok felé

  • IT rendszerek vonatkozásában rögzítési segédletek/segédanyagok készítése új fejlesztések, termékbevezetések esetén

  • Javaslat tétel az oktatási programok ütemezéséről, lebonyolításáról

  • Oktatási anyagok és segédletek készítése és karbantartása

  • Új belépők képzése az érintett rendszerek vonatkozásában

  • Helyszíni oktatások, továbbképzések megtartása (roadshow)

  • Végfelhasználók számára a napi munka elvégzéséhez szükséges tudást tartalmazó dokumentáció és annak elsajátítását visszamérő kérdéssor készítése

  • Rendszeres riportok, statisztikák készítése a rendszerhasználatról, hibákról

  • Részvétel új rendszerek bevezetésében, fejlesztések támogatása üzleti és IT oldalról is

  • Együttműködés a fejlesztői, üzleti elemzői és üzemeltetési csapatokkal a hatékony problémamegoldás érdekében..


Elvárások

  • Informatikai vagy gazdasági végzettség (felsőfokú vagy középfokú releváns szakirány).

  • Tapasztalat ITSM rendszerek (pl. Jira, ServiceNow) használatában.

  • IT rendszerek működésének alapvető ismerete.

  • Jó problémamegoldó képesség és analitikus gondolkodás.

  • Kiváló kommunikációs készség, ügyfélorientált hozzáállás.

  • Precíz adminisztrációs gyakorlat.

  • Magabiztos MS Office ismeretek (különösen Excel, PowerPoint).


Előnyt jelent

  • Alapvető SQL vagy adatbázis-kezelési ismeretek.

  • Tapasztalat oktatási anyagok készítésében vagy tréningek megtartásában.

  • Rendszerbevezetési vagy fejlesztési projektekben szerzett tapasztalat.

  • Angol nyelvismeret szóban és írásban.


Amit kínálunk

  • Kihívást jelentő, változatos IT támogatási feladatok.

  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség és szakmai fejlődés.

  • Rugalmas munkavégzési lehetőségek.

  • Támogató, együttműködő csapat és modern informatikai környezet.

  • Versenyképes bérezés

     


Pozíció leírása

  • Az informatikai rendszerekhez kapcsolódó felhasználói támogatás, hibakezelés és oktatási tevékenység ellátása annak érdekében, hogy a végfelhasználók hatékonyan és hibamentesen tudják használni a vállalat IT rendszereit.

  • Folyamati- és rendszerhasználati segítség nyújtása a végfelhasználók számára

  • Felhasználói hibabejelentések kezelése, problémák elemzése, megoldási javaslatok kidolgozása, saját hatáskörben megoldható bejelentések megoldása

  • Megkeresések adminisztrációja a meghatározott rendszerekben

  • Hibajelenségek továbbítása megoldócsoportok felé

  • IT rendszerek vonatkozásában rögzítési segédletek/segédanyagok készítése új fejlesztések, termékbevezetések esetén

  • Javaslat tétel az oktatási programok ütemezéséről, lebonyolításáról

  • Oktatási anyagok és segédletek készítése és karbantartása

  • Új belépők képzése az érintett rendszerek vonatkozásában

  • Helyszíni oktatások, továbbképzések megtartása (roadshow)

  • Végfelhasználók számára a napi munka elvégzéséhez szükséges tudást tartalmazó dokumentáció és annak elsajátítását visszamérő kérdéssor készítése

  • Rendszeres riportok, statisztikák készítése a rendszerhasználatról, hibákról

  • Részvétel új rendszerek bevezetésében, fejlesztések támogatása üzleti és IT oldalról is

  • Együttműködés a fejlesztői, üzleti elemzői és üzemeltetési csapatokkal a hatékony problémamegoldás érdekében..


Elvárások

  • Informatikai vagy gazdasági végzettség (felsőfokú vagy középfokú releváns szakirány).

  • Tapasztalat ITSM rendszerek (pl. Jira, ServiceNow) használatában.

  • IT rendszerek működésének alapvető ismerete.

  • Jó problémamegoldó képesség és analitikus gondolkodás.

  • Kiváló kommunikációs készség, ügyfélorientált hozzáállás.

  • Precíz adminisztrációs gyakorlat.

  • Magabiztos MS Office ismeretek (különösen Excel, PowerPoint).


Előnyt jelent

  • Alapvető SQL vagy adatbázis-kezelési ismeretek.

  • Tapasztalat oktatási anyagok készítésében vagy tréningek megtartásában.

  • Rendszerbevezetési vagy fejlesztési projektekben szerzett tapasztalat.

  • Angol nyelvismeret szóban és írásban.


Amit kínálunk

  • Kihívást jelentő, változatos IT támogatási feladatok.

  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség és szakmai fejlődés.

  • Rugalmas munkavégzési lehetőségek.

  • Támogató, együttműködő csapat és modern informatikai környezet.

  • Versenyképes bérezés

     


Pozíció leírása

  • Az informatikai rendszerekhez kapcsolódó felhasználói támogatás, hibakezelés és oktatási tevékenység ellátása annak érdekében, hogy a végfelhasználók hatékonyan és hibamentesen tudják használni a vállalat IT rendszereit.

  • Folyamati- és rendszerhasználati segítség nyújtása a végfelhasználók számára

  • Felhasználói hibabejelentések kezelése, problémák elemzése, megoldási javaslatok kidolgozása, saját hatáskörben megoldható bejelentések megoldása

  • Megkeresések adminisztrációja a meghatározott rendszerekben

  • Hibajelenségek továbbítása megoldócsoportok felé

  • IT rendszerek vonatkozásában rögzítési segédletek/segédanyagok készítése új fejlesztések, termékbevezetések esetén

  • Javaslat tétel az oktatási programok ütemezéséről, lebonyolításáról

  • Oktatási anyagok és segédletek készítése és karbantartása

  • Új belépők képzése az érintett rendszerek vonatkozásában

  • Helyszíni oktatások, továbbképzések megtartása (roadshow)

  • Végfelhasználók számára a napi munka elvégzéséhez szükséges tudást tartalmazó dokumentáció és annak elsajátítását visszamérő kérdéssor készítése

  • Rendszeres riportok, statisztikák készítése a rendszerhasználatról, hibákról

  • Részvétel új rendszerek bevezetésében, fejlesztések támogatása üzleti és IT oldalról is

  • Együttműködés a fejlesztői, üzleti elemzői és üzemeltetési csapatokkal a hatékony problémamegoldás érdekében..


Elvárások

  • Informatikai vagy gazdasági végzettség (felsőfokú vagy középfokú releváns szakirány).

  • Tapasztalat ITSM rendszerek (pl. Jira, ServiceNow) használatában.

  • IT rendszerek működésének alapvető ismerete.

  • Jó problémamegoldó képesség és analitikus gondolkodás.

  • Kiváló kommunikációs készség, ügyfélorientált hozzáállás.

  • Precíz adminisztrációs gyakorlat.

  • Magabiztos MS Office ismeretek (különösen Excel, PowerPoint).


Előnyt jelent

  • Alapvető SQL vagy adatbázis-kezelési ismeretek.

  • Tapasztalat oktatási anyagok készítésében vagy tréningek megtartásában.

  • Rendszerbevezetési vagy fejlesztési projektekben szerzett tapasztalat.

  • Angol nyelvismeret szóban és írásban.


Amit kínálunk

  • Kihívást jelentő, változatos IT támogatási feladatok.

  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség és szakmai fejlődés.

  • Rugalmas munkavégzési lehetőségek.

  • Támogató, együttműködő csapat és modern informatikai környezet.

  • Versenyképes bérezés

     


Pozíció leírása

  • Az informatikai rendszerekhez kapcsolódó felhasználói támogatás, hibakezelés és oktatási tevékenység ellátása annak érdekében, hogy a végfelhasználók hatékonyan és hibamentesen tudják használni a vállalat IT rendszereit.

  • Folyamati- és rendszerhasználati segítség nyújtása a végfelhasználók számára

  • Felhasználói hibabejelentések kezelése, problémák elemzése, megoldási javaslatok kidolgozása, saját hatáskörben megoldható bejelentések megoldása

  • Megkeresések adminisztrációja a meghatározott rendszerekben

  • Hibajelenségek továbbítása megoldócsoportok felé

  • IT rendszerek vonatkozásában rögzítési segédletek/segédanyagok készítése új fejlesztések, termékbevezetések esetén

  • Javaslat tétel az oktatási programok ütemezéséről, lebonyolításáról

  • Oktatási anyagok és segédletek készítése és karbantartása

  • Új belépők képzése az érintett rendszerek vonatkozásában

  • Helyszíni oktatások, továbbképzések megtartása (roadshow)

  • Végfelhasználók számára a napi munka elvégzéséhez szükséges tudást tartalmazó dokumentáció és annak elsajátítását visszamérő kérdéssor készítése

  • Rendszeres riportok, statisztikák készítése a rendszerhasználatról, hibákról

  • Részvétel új rendszerek bevezetésében, fejlesztések támogatása üzleti és IT oldalról is

  • Együttműködés a fejlesztői, üzleti elemzői és üzemeltetési csapatokkal a hatékony problémamegoldás érdekében..


Elvárások

  • Informatikai vagy gazdasági végzettség (felsőfokú vagy középfokú releváns szakirány).

  • Tapasztalat ITSM rendszerek (pl. Jira, ServiceNow) használatában.

  • IT rendszerek működésének alapvető ismerete.

  • Jó problémamegoldó képesség és analitikus gondolkodás.

  • Kiváló kommunikációs készség, ügyfélorientált hozzáállás.

  • Precíz adminisztrációs gyakorlat.

  • Magabiztos MS Office ismeretek (különösen Excel, PowerPoint).


Előnyt jelent

  • Alapvető SQL vagy adatbázis-kezelési ismeretek.

  • Tapasztalat oktatási anyagok készítésében vagy tréningek megtartásában.

  • Rendszerbevezetési vagy fejlesztési projektekben szerzett tapasztalat.

  • Angol nyelvismeret szóban és írásban.


Amit kínálunk

  • Kihívást jelentő, változatos IT támogatási feladatok.

  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség és szakmai fejlődés.

  • Rugalmas munkavégzési lehetőségek.

  • Támogató, együttműködő csapat és modern informatikai környezet.

  • Versenyképes bérezés

     


Pozíció leírása

  • Az informatikai rendszerekhez kapcsolódó felhasználói támogatás, hibakezelés és oktatási tevékenység ellátása annak érdekében, hogy a végfelhasználók hatékonyan és hibamentesen tudják használni a vállalat IT rendszereit.

  • Folyamati- és rendszerhasználati segítség nyújtása a végfelhasználók számára

  • Felhasználói hibabejelentések kezelése, problémák elemzése, megoldási javaslatok kidolgozása, saját hatáskörben megoldható bejelentések megoldása

  • Megkeresések adminisztrációja a meghatározott rendszerekben

  • Hibajelenségek továbbítása megoldócsoportok felé

  • IT rendszerek vonatkozásában rögzítési segédletek/segédanyagok készítése új fejlesztések, termékbevezetések esetén

  • Javaslat tétel az oktatási programok ütemezéséről, lebonyolításáról

  • Oktatási anyagok és segédletek készítése és karbantartása

  • Új belépők képzése az érintett rendszerek vonatkozásában

  • Helyszíni oktatások, továbbképzések megtartása (roadshow)

  • Végfelhasználók számára a napi munka elvégzéséhez szükséges tudást tartalmazó dokumentáció és annak elsajátítását visszamérő kérdéssor készítése

  • Rendszeres riportok, statisztikák készítése a rendszerhasználatról, hibákról

  • Részvétel új rendszerek bevezetésében, fejlesztések támogatása üzleti és IT oldalról is

  • Együttműködés a fejlesztői, üzleti elemzői és üzemeltetési csapatokkal a hatékony problémamegoldás érdekében..


Elvárások

  • Informatikai vagy gazdasági végzettség (felsőfokú vagy középfokú releváns szakirány).

  • Tapasztalat ITSM rendszerek (pl. Jira, ServiceNow) használatában.

  • IT rendszerek működésének alapvető ismerete.

  • Jó problémamegoldó képesség és analitikus gondolkodás.

  • Kiváló kommunikációs készség, ügyfélorientált hozzáállás.

  • Precíz adminisztrációs gyakorlat.

  • Magabiztos MS Office ismeretek (különösen Excel, PowerPoint).


Előnyt jelent

  • Alapvető SQL vagy adatbázis-kezelési ismeretek.

  • Tapasztalat oktatási anyagok készítésében vagy tréningek megtartásában.

  • Rendszerbevezetési vagy fejlesztési projektekben szerzett tapasztalat.

  • Angol nyelvismeret szóban és írásban.


Amit kínálunk

  • Kihívást jelentő, változatos IT támogatási feladatok.

  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség és szakmai fejlődés.

  • Rugalmas munkavégzési lehetőségek.

  • Támogató, együttműködő csapat és modern informatikai környezet.

  • Versenyképes bérezés

     


JELENTKEZZ!

JELENTKEZZ!